mandag den 15. november 2010

Første uge som selvstændig

Hej derude i blogland!

Så kom min mor og jeg endelig online med vores webshop og nu også med vores egen blog. Hvem skulle have troet det? Det er i hvert fald en drøm der langt om længe er gået i opfyldelse. Vi har knoklet de sidste mange uger og det var derfor en kæmpe lettelse, da vi i torsdags kunne trykke på knappen og vise vores lille baby frem til alle jer derude. Nu har vi travlt med at betjene vores første kunder og sørge for, at folk finder ud af, hvem vi er og hvad vi kan. Og så skal vi selvfølgelig lige finde ud af, hvordan det hele skal fungere - det er jo en helt ny hverdag vi begge tager hul på.

Andet skridt var denne blog, som nu er 'online'. Vi glæder os til at skrive, om alt det vi elsker og drømmer om - selvfølgelig primært indenfor bolig og livsstil. Men kender jeg min mor og jeg ret, så finder vi også på andre skønne ting at skrive om - for eksempel vores store passion for lækre webshops, mad og meget meget mere. 

Vi skrives ved - Camilla.

1 kommentar: