torsdag den 10. marts 2011

Kusmi te's lillesøster

Jeg har altid haft en stor interesse for grafisk design og specielt lækker emballage. Jeg kan finde på at købe en madvare fordi den har en lækker indpakning. Og på mærkværdigvis så smager maden bare bedre - det bilder jeg mig i hvert fald ind!

Min nye forelskelse er Kusmi te's lillesøster, LØV te - som tilmed er økologisk - så blir det jo ikke bedre. Og jeg må indrømme, at jeg bliver en smule lykkelig, når jeg finder et produkt som både er lækkert og ser lækkert ud.

Jeg faldt over disse smukke billeder på Norske Indretningsblogs og hvor er de smukke - de kan nærmest gå ind og blive en del af forårsindretningen - i hvert fald i mit hjem.

Ps. Jeg køber min te her!







3 kommentarer:

  1. Jeg må give dig ret - jeg elsker også lækker emballage. Til jul havde jeg for eksempel købt Claus Meyers kirsebærsauce fordi indpakningen var så fed - men så så jeg Go Morgen Danmark, hvor de testede kirsebærsauce og der dumpede den fuldstændig - og i stedet vandt Nettos den billige :-( Så ja du har også ret i, at det er fantastisk når smag og udseende følges af - jeg tror da i hvert fald lige jeg skal have bestilt noget LØV te :-)

    SvarSlet
  2. Ej, hvor sjovt - den test så jeg også! Og jeg fik også noteret mig, at man ikke skal bruge for mange penge på rødkålen næste jul for da vandt prisen også over udseendet.

    SvarSlet
  3. Jeg er endnu en af de "emballage-elskende" :) Har været vild med de her tedåser siden første gang jeg så dem, men har endnu ikke investeret i en... Men mon ikke én af de dejlige farver også skal udsmykke mit "forårskøkken" :) Ha' en dejlig dag!

    SvarSlet