fredag den 6. maj 2011

Keramik - lige i øjet

Jeg elsker keramik! Og specielt når man kan se at det er kvalitet. Og det er der ingen tvivl om, at disse skønne sager fra australske Mud er. Den matte finish og de lækre pastelfarver er lige min smag og jeg ville meget gerne starte en samling af...tja...alle farver :-) Måske min mor og jeg skulle gøre noget aktivt for at få disse herligheder til Danmark. Hvad siger du?









Billederne er taget af australske Jillian Leiboff og lånt på bloggen decor8.

4 kommentarer:

  1. Det er super skønt!

    Måske I skulle overveje at have sådan en som Ditte Fischer i jeres shop - hendes ting ville efter min mening passe perfekt ind i jeres udvalg :-)

    SvarSlet
  2. Det har du fuldkommen ret i Tine - og det er alt andet lige bedre at støtte de danske designere :-)

    SvarSlet
  3. OMG - Synes det er super smukt og elegant. Enkelt og diskret. Minder egentlig meget om det jeg sidder og designer pt. til vores porcelæn. Bare med et Manostiles touch:-) Ditte Fischer kan jeg også klart anbefale, hun laver utroligt smukke ting.

    SvarSlet
  4. Ih altså kommer der nu også porcelæn fra din kreative hånd, hvor er det spændende. Det vil vi se meget frem til! Kan du løfte sløret bare en lille smule?

    SvarSlet