onsdag den 24. november 2010

Vi varmer op til gaveregn i december med en konkurrence....

De søde piger fra Frk. Jensens Deko laver de fineste wall-stickers. Og dem vil vi rigtig gerne dele med jer. Derfor laver vi nu denne konkurrence, hvor du kan vinde den smukke birkestamme.


























Konkurrencen er meget simpel. For at vinde skal du blot fortælle os, hvad du ønsker dig allermest fra vores webshop og hvorfor? Du afgiver dit svar i kommentarfeltet nedenfor - og du skal selvfølgelig oplyse dit navn og mailadresse, så vi kan kontakte dig, hvis du er den heldige vinder.

Vi skal have dit svar senest d. 15. december kl. 15. Vi vil kort efter trække lod om vinderen og annoncere vedkommende her på bloggen.

God fornøjelse og held og lykke.

10 kommentarer:

  1. Pernille (p9llen@gmail.com)24 november, 2010

    Jeg ønsker mig den pude fra By Nord, der hedder Grøn skærmblomst! (Den står allerede på min ønskeseddel! :)) Og hvorfor? Fordi vores stue er holdt i grøn, hvid og sort, og jeg kan allerede se, hvordan den vil skinne i vores sofa. :)

    SvarSlet
  2. Uh, den er nem. Jeg ønsker mig Nordlys i farven smoke. Det giver det fineste lys på et lille kollegieværelse i en mørk tid :)

    SvarSlet
  3. Hejsa

    Uha jeg kunne vildt godt tænke mig Frk. Jensens hinkerude i sort - hvorfor? Jeg selv er en frk. Jensen og min datters værelse kunne se kanon ud med en hinkerude på:-)

    Mvh Pia Lauersen Jensen
    Pipsen20@hotmail.com

    SvarSlet
  4. Uh hvor lækkert. Kunne vældig godt tænke mig det fine sengetøj med dådyret eller elgen :-) Fordi man sover bare bedre i noget der er pænt.

    Kh Helle
    helle@damernesmagasin.net

    SvarSlet
  5. juleønske fra mig ville være jeres Blank lanterne til ude eller inde.Mål: 42 x 14,50 x 14,50 cm
    Er meget flot og vil være dekorativ i vores kolonihave og lyse dejligt de varme sommeraftener.
    KH Bettina brkt@live.dk

    SvarSlet
  6. Hej Cahetu.

    Mit juleønske fra jeres butik ville være Frk. Jensen deko' slipse vejledning, såmænd ikke fordi jeg ikke kan binde et slips, men for at kunne se på noget sjovt og morsomt som omhandler det jeg elsker mest.

    Mange venlige hilsener Peter
    Niller_dk93@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jeg ønsker mig allermest jeres flotte badeforhæng fra karmameju i hvid, da det virkelig ville fuldende hyggen på mit lille badeværelse sammen med jeres duftlys, duftpinde og buddhahoved.

    Kh Louise
    louisegefke@gmail.com

    SvarSlet
  8. Kære Cahetu

    Det smukke sengetæppe fra by nord med Elgen på har længe stået på min ønskeliste. Derudover har jeg lige fået en ny kæreste og derfor synes jeg vi skal forkæles med noget lækkert at sove i denne kolde tid hvor man egentlig mest har lyst til at ligge under dynen hele dagen.

    Mange hilser Cecilie :-)
    Cecilie_an@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg ønsker mig rigtig meget pudebetrækket/puden med den lilla tidsel fra By Nord, fordi jeg lige har købt nogle store lyslilla puder, og synes den vil være et godt "brud" i sofaen, - men jeg er også forelsket i de søde krammedyr fra "Børneliv", - den den skal mit kommende barnebarn have :-))
    KH
    Marianne
    mppup@os.dk

    SvarSlet
  10. keramik usb fra Kähler (den lilla!) - fordi mine usb altid blir' væk... denne her er så fin, at jeg helt sikkert tror, jeg vil passe bedre på den:-)
    KH Louise (louise@kris10sen.dk)

    SvarSlet