onsdag den 9. marts 2011

Drømmer om nyt badeværelse

Bonusinfo om mit nye hus i dag er, at det er et dødsbo - sød gammel enke, der byggede huset i 85 og ikke har rørt en finger der siden (undskyld, men det er jo sandt)!

Nå...min kæreste og jeg har de seneste par dage undret os over en sær 'gammel-mands'-lugt i vores entre og kunne simpelthen ikke finde ud af, hvor det kom fra. Loftet er vasket af, gulvtæpppet er revet af og der er kun de bare vægge tilbage.

Her til morgen fandt vi så synderen - badeværelset, hvor vi i nat havde lukket døren ind til. Da jeg åbnede den her til morgen var der ingen tvivl! Så langt så godt...nu må vi så bare tage os sammen til at lokalisere lugten ydeligere - men ih jeg er ret sart, hvad sådan noget angår.

Derfor synes jeg det er meget sjovere at kigge på skønne billeder af badeværelser og jeg faldt over denne skønne serie på RUM's hjemmeside. Drøm med.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar