søndag den 12. december 2010

Et dejligt sted: The Royal Cafe

Jeg (Camilla) elsker fra og med i dag The Royal Café - og det burde du også gøre. For magen til konceptualiseret sted skal man lede længe efter. Cafeen er et univers så fortryllende, at kun virkelig indædte livsfornægtere kan undgå at blive charmeret.

Jeg er specielt vild med deres unikke måde, hvorpå de kombinerer de forskellige stel fra Royal Copenhagen, og så er al deres farverige julepynt, lækre kager, friske blomster, storslåede malerier og tjekkede indretning lige til at falde i svimer over.

Jeg besøgte cafeen i dag med min elskede Københavner-brunch klub, som dog var lidt amputeret (Lene & Mette vi manglede jer) - og selvom brunchen var super lækker, så tror jeg, at jeg vil kaste mig over deres såkaldte smushies næste gang jeg lægger vejen forbi (læs: meget snart). For det er da virkelig et genialt koncept, man kun kan elske - smørrebrød i sushi-form! Fantastisk!

Besøg for alt i verden dette paradis, næste gang, du er i nærheden/byen/landet!

Den overdådige brunch









Smushies - dansk smørrebrød i sushi-form. Mums.


1 kommentar:

  1. Lene Gam-Boelt13 december, 2010

    Den 'amerikanske' del af brunch klubben ville gerne have med. Uhm, for det ser lækkert ud.

    KH Lene

    SvarSlet