fredag den 17. december 2010

På grænsen til besvimelse...

Ja! Det lyder meget alvorligt - og det er det faktisk også. Her til formiddag blev jeg endnu engang mindet om, hvorfor jeg køber alle mine julegaver på nettet i år. Jeg orker simpelthen ikke at stå i lange køer med langsomme ekspedienter, blive bremset af emsige mødre med lange lister, gamle damer, der synes det er okay at holde snakke-klub foran indgangen og en temperatur forskel på inde og ude, der gør at jeg nær besvimer inden jeg når at trykke godkendt på dankortterminalen. - For lige netop det gjorde jeg næsten i dag i en butik, jeg desværre ikke kan angive ved navn af hensyn til nærtstående familiemedlemmer, som kunne tænkes at læse med på bloggen. Pyha....er jeg mon den eneste, der har det sådan?

KH Camilla

Ingen kommentarer:

Send en kommentar