onsdag den 19. januar 2011

Ferm Living hos Cahetu?

Vi er hele tiden på udgik efter nye lækre produkter til webshoppen og glæder os ufattelig meget til vi atter skal på messe i begyndelsen af februar. Jeg har netop fået øje på pressebillederne fra Ferm Livings nye forårskollektion og jeg må sige, at jeg er lidt fristet - specielt wallstickeren med 'To do' ville være et sikkert hit på vores kontor og måske også i vores respektive køkkener.  Og de forskellige hvide vaser ville også gøre sig godt i vindueskarmen. Men hvad siger I? Synes I om Ferm Livings nye kollektion? Og kan I også spotte en favorit?







2 kommentarer:

  1. Dorthe Ravn22 januar, 2011

    Jeg er vild med Ferm Living og synes de nye vaser ser rigtig fine ud. Ved I hvad de koster?

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe, Vi er også vilde med vaserne. Jeg mener de kommer til at lægge mellem 200-400 kr. afhængig af størrelse og form.

    SvarSlet