torsdag den 17. februar 2011

Nyt liv til væggene

Camilla og min svigersøn har købt et hus (meget tæt på mig - hvad mere kan en mor ønske sig) - og 'vi' er i fuld gang med at planlægge indretning osv. Jeg siger 'vi' i anførselstegn, fordi jeg skal jo passe på ikke at blande mig for meget :-)

Men vi snakker meget om hvorvidt de skal have noget fedt tapet på væggene, om de skal lave en endevæg i stuen med nogle wallstickers (fx den nordiske birkestamme fra Frk Jensens Deko) eller om væggene skal males i en farve. Og selvom jeg umiddelbart forbinder farvede vægge med noget vi gjorde i 90'erne (eller var det 80'erne), så synes jeg faktisk at Bungalow5 har fat i noget af det rigtige.

Tjek lige deres blog-indlæg om kontrastvægge her - vi er i hvert fald blevet inspireret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar