fredag den 18. marts 2011

Elsk dit soveværelse

Jeg abbonnerer på indretningseksperten Ranvita's nyhedsbrev og modtog et interessant et af slagsen i går. Ranvita står bag bogen 'Elsk dit hjem' og har en utrolig inspirerende tilgang til indretning. Du kan læse mere om hende her og læse det nyhedsbrev som satte nogle tanker i gang hos mig her.

Nyhedsbrevet handler om soveværelset og hvor vigtigt det er, at det er et rum, vi elsker. Vi tilbringer trods alt størstedelen af vores liv i det rum. Det var godt nok noget af en øjenåbner for mig - ikke at jeg tilbringer lang tid der, men mere, hvor vigtigt det er for krop og sjæl, at det er et rum, vi befinder os godt i. Og specielt en øjenåbner fordi min kæreste og jeg i vores nye hus har valgt det mindste og mest mørke rum til vores soveværelse - fordi vi skal jo 'bare' sove der!!!!! Hmm....det tror jeg måske liiiige jeg skal have lavet om på. Hvad med jer? Elsker I jeres soveværelse?

Jeg tror jeg skal hente lidt inspiration i nedenstående billeder. Hotel-steming i soveværelset har jeg altid drømt om.





Billederne er fra det super cool Hotel Fox i hjertet af København!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar