tirsdag den 26. april 2011

Den store drøm

Jeg elsker at se boligreportager i boligmagasinerne og jeg elsker endnu mere at se forvandlinger og før/efter billeder. Specielt imponeret er jeg over denne reportage fra Risskov - det er slet ikke til at tro, at det kedelige parcelhus kan blive til så imponerende et hus. Døm selv.

FØR:


EFTER:


Og så får I lige de resterende lækre billeder fra huset:








Billederne er i øvrigt fra Bo Bedre og her kan du læse den interessante artikel der følger med billedserien.


2 kommentarer:

  1. Se godt ud. Her en lille hilsen fra mig: http://mille-designlacamara.blogspot.com/2011/04/piet-van-deurs-hvad-er-dette.html - der kommer mere efterhånden som jeg får taget billeder af de ting, som er indkøbt hos jer.
    Bedste hilsner

    SvarSlet
  2. Kære Mille, Tak for din kommentar :-) Og for det fine indlæg - vi er glade for, at du synes om puden og vi glæder os til at se dine næste indlæg :-)

    SvarSlet