torsdag den 9. juni 2011

Hvis du skal være kulturel...

...slå blir du nødt til at slå et smut forbi Hans Alf Galleri i den københavnske Kødby. Her har Maria Rubinke til huse, og hun er en fantastisk kunstner, som jeg var så heldig at møde for et par uger siden, i forbindelse med en bog jeg er ved at skrive om iværksætteri. Maria laver de smukkeste, mest opsigtsvækkende og på sin vis både uhyggelige og morsomme porcelænsfigurer. Og lige netop nu kan du altså se dem i DK - de har været 'gidsler i Holland,' som Maria udtrykker det på Facebook :-)

Og hvis ikke du er så heldig at kunne komme til København og se dem, så kan du se et meget lille udpluk fra den smukke bog, jeg var så heldig at få (og billederne er taget med min Iphone - så beklager kvaliteten)! Og så kan du naturligvis se meget mere på denne side.








1 kommentar:

  1. Tak for tippet - hende har jeg aldrig hørt om - men det ser da ud til at være en fejl! Rigtig interessant!

    SvarSlet