torsdag den 16. juni 2011

Organiseret rod

Indrømmet. Jeg er faktisk lidt af et rodehoved. Det mener min kæreste i hvert fald. Og det er egentligt underligt. Jeg elsker når vores hjem er ryddeligt, rent og pænt, men jeg må også give ham ret i, at det tit er mig, der kaster ting overalt og efterlader kaffekopper, bøger, tøj mv. rundt omkring i huset i stedet for at sætte det på plads. Jeg kalder det organiseret rod - for jeg ved jo, hvor tingene er, og jeg kan for det meste altid finde mine ting igen.

Dette billede faldt jeg over på bloggen Helt Enkelt og jeg synes, det er så fint. Egentlig ret rodet, men på den organiserede måde :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg kan nu også godt lide det ;)
    Og fin blog i har jer her.. :D

    SvarSlet
  2. Er vild med det Elg-hoved - så det i Sverige - har lidt ler i gemmerne, så det bliver et sommerprojekt - vi må se om vi kan gøre efter

    SvarSlet
  3. Mange tak Joan, og i lige måde!

    Og ja Marianne - det elg-hoved er ret så interessant. Lad os endelig vide det, hvis du kaster dig ud i et sådant projekt!

    SvarSlet