tirsdag den 23. august 2011

Tirsdags-smukt

Hver morgen over en god kop te sidder jeg ofte og tæsker alle mine yndlingsblogs igennem - heriblandt danske Bungalow5. Tine havde i går skrevet om clipboards som moodboards og viste et virkelig smukt billede, der kun kan få vor andres kontor til at ligne en rodebutik. Og det ledte mig hen til bloggen Trendenser, hvor jeg faldt over nedenstående smukke billeder. Er blevet ret så smålun på den smukke reol med den hvide keramik. Gad godt vide, hvor man anskaffer sig sådan en. OG...så går jeg i disse dage og er ret så træt af mit soveværelse, som er lidt halvfærdigt og ikke så hyggeligt. Og derfor blev jeg glad og inspireret da jeg så billede nummer to - simpelt, enkelt, smukt. God tirsdag til jer derude.



Foto: Kristiina Kurronen og styling Susanna Vento



Ingen kommentarer:

Send en kommentar