tirsdag den 13. december 2011

Bella Coffee Table

...en ny genistreg fra HAY. Enkelt, simpelt, moderne og super anvendeligt. Havde faktisk helt glemt, at vi havde bestilt dem. Vi så dem på formland i august måned, og så er de lige dukket op i dag. Men populære det er de. To timer efter jeg havde lagt dem ind på hjemmesiden kom den første bestilling med kommentaren 'det er jo lige det sofabord, jeg aldrig troede jeg skulle finde' :-) Jeg kunne faktisk godt selv trænge til et nyt sofabord. Mit er fra genbrug og kostede 75 kr - men det er super sejt og har tjent os godt. Men nu er det måske på tide med et nyt - eller to - for de kan jo mikses i størrelse og farver. Hvad siger I? Er de ikke fede?






2 kommentarer:

  1. Hvor køber man disse sofaborde ? :)
    I øvrigt go' jul!

    SvarSlet
  2. Også god jul til dig :-)

    Du kan købe bordene på vores webshop:

    http://www.cahetu.com/maerket/hay.html

    SvarSlet