fredag den 24. december 2010

Jul i (sviger)familiens skød!

Så blev det juleaftensdag - langt om længe. I år er en helt særlig jul fordi vi for første gang ikke skal holde jul sammen. Jeg er draget mod det sønderjyske for at fejre julen i min svigerfamilies skød. Det var en meget stor beslutning, da vi jo er meget tætte i vores familie, og da jeg altid har sagt, at jeg i hvert fald ikke skulle holde jul andre steder end hjemme, så længe jeg hverken var gift eller havde børn. Men ak her er jeg nu - og selvom jeg mærker et lille stik af savn, så går det jo nok - det er jo venlige, varme og dejlige mennesker jeg er omgivet af. Og selvom de serverer kalkun, og jeg derfor må undvære anden og flæskestegen, så overlever jeg nok.

På vores begges vegne vil jeg ønske jer alle en rigtig glædelig jul! Vi håber I er nået godt og sikkert frem i det snehvide landskab, og at I får en dejlig aften.

Kærligst Camilla



Ingen kommentarer:

Send en kommentar