torsdag den 7. juli 2011

Hvis du havde et 'andet' hjem...

...hvordan ville det så se ud? Eller hvis du har et, hvordan ser det så ud? Mine forældre har netop købt et sommerhus på Bornholm, og min mor og jeg er naturligvis i fuld gang med at indrette det. Dog er vi meget uenige om 'stilen'. Min mor siger, at det skal være alt andet end det, de har derhjemme - og i stedet vil hun køre den mere romantiske New England stil, som mærket Lexington er det oplagte bud på.


Billeder fra Lexington Shop


Men måske giver det meget god mening, at stilen ikke skal være som 'derhjemme' - for man tager jo netop væk hjemmefra for at få noget andet - og derfor skal indretningen måske også være en anden.

Her til morgen købte jeg det seneste RUM og her er der god inspiration til forskellige sommerboliger - jeg sværger meget til den rustikke toscanske sommerbolig. Drømmer om en landejendom i Toscana, hvor vi bager pizzaer i stenovnen dagen lang og nyder et glas rødvin fra de omkringliggende vinbonder. Hvad drømmer du om?



Billeder fra RUM


Ingen kommentarer:

Send en kommentar