onsdag den 6. juli 2011

Living at Louisiana

I dag startede vi udsalg - eller sommertilbud, som vi kalder det - og det er altid en rigtig travl periode, så derfor tillod jeg mig en 'fri-formiddag' i går og dermed et smut på Louisiana. De kører sommeren over udstillingen Living, som er en levende og tankevækkende mosaik af indtryk og indblik i, hvordan vi opholder os i verden i dag. Og hold nu op, hvor var det spændende. Og det satte virkelig nogle tanker i gang. For eksempel begrebet hjemlighed, som jo opfattes forskelligt i forskellige dele af verden, og konstitueres af meget forskellige ritualer og praksisser. Følelsen af at have 'hjemme' har ikke kun noget at gøre med mursten og fysiske rammer, men knytter sig i særdeleshed til vores daglige vaner og rutiner. Interessant ik? Jeg kan kun anbefale, at du kommer afsted så hurtigt som muligt - jeg har kun en cykeltur derhen, men jeg lover, at det også er værd at køre langt efter. God tur.

- og ja, du får også lige lidt billeder af den skønne udsigt, hvor jeg nød min skønne jordbærtærte.

KH Camilla










Ingen kommentarer:

Send en kommentar